Bu web sitesinde size daha iyi hizmet sunabilmek için çerez kullanılmaktadır.
Kullandığımız çerezleri görüntüleyebilmek ve daha fazla bilgi almak için Gizlilik ve Çerez Politikası sayfasını inceleyebilirsiniz.
AYARLAR
Ses
%100
Müzik
%100
Dil
Green Salads dünyasına hoş geldin...

Şube 12'de, son zamanlarda müşteri memnuniyetinde düşüş kaydedildi. Yorumlar kötüleşip puanlar gerilemiş ve bazı iç süreçlerde aksaklıklar gözlemlenmiş. Sen ise bu şubenin “Operasyon Yöneticisi” olarak görevlendirildin. Rolün; günlük akıştaki küçük detayları fark etmek, çalışanların kararlarına yön vermek ve şubenin genel performansını iyileştirmek. Her kart bir olay, her karar bir sonuç. Seçimlerin müşteri deneyimini, operasyonel işleyişi, çalışan gelişimini ve marka imajını doğrudan etkileyecek. Bakalım senin yönlendirmelerinle Şube 12 toparlanıp yıldızlarını artırabilecek mi, yoksa işler daha da mı karışacak?

KARAR MEKANİZMASI
Her kart bir karar, her karar bir sonuç doğurur...
GÖSTERGELER
Şirketin nabzı 4 temel gösterge etrafında şekillenir. Her karar bu başlıklardan birine (ya da birkaçına) etki eder. Önemli olan etkileri okumak ve buna göre ilerlemek!
Müşterilerin şubede yaşadığı deneyimin kalitesini temsil eder. Temizlik, hijyen, hizmet hızı, iletişim ve ambiyans burada etkili olur.
Çalışanların süreçlere katılımı, eğitim seviyesi, inisiyatif alabilme becerisi ve doğru karar alma yetkinliğiyle ilgilidir.
Günlük operasyonların prosedürlere uygun, verimli ve planlı yürütülmesini gösterir. Temizlik döngüsü, malzeme yönetimi ve görev paylaşımı gibi süreçler bu başlık altındadır.
Müşteri algısında markanın itibarıdır. Tutarlılık, görsel kalite, hizmet standardı ve güven temelli algılardan oluşur.
KART TÜRLERİ
Yönetim Kurulu Soruyor

Üst düzey yöneticilerin veya yatırımcıların yönelttiği kritik sorular

Çalışanlar Merak Ediyor

Şirket içindeki çalışanlardan gelen sorular

Kulis Fısıltıları

Şirket içinde dönen söylentiler ve dedikodular

Gizli Rapor

Yönetim kurulu veya danışmanlardan gelen özel bilgiler

Piyasa Sinyali

Medya, yatırımcılar ve sektör uzmanlarından gelen işaretler

İçgörü

Verilere ve analizlere dayanan işaretler

Anonim Uyarı

İçeriden bir çalışan veya dışarıdan bir gözlemciden gelen uyarı

TÜYOLAR
Kararların şirketin etik duruşunu, kârlılığını, itibarını ve çalışan memnuniyetini etkiler.
Her hamle, seni zirveye taşıyabilir ya da koltuğundan edebilir.
İpuçlarına kulak ver, sorulara dikkat et.
Patron sensin ama kurallar her zaman istediğin şekilde işlemeyebilir.
Bazı kararlar zincirleme olaylara yol açabilir.
Green Salads dünyasına hoş geldin...

Şube 12'de, son zamanlarda müşteri memnuniyetinde düşüş kaydedildi. Yorumlar kötüleşip puanlar gerilemiş ve bazı iç süreçlerde aksaklıklar gözlemlenmiş. Sen ise bu şubenin “Operasyon Yöneticisi” olarak görevlendirildin. Rolün; günlük akıştaki küçük detayları fark etmek, çalışanların kararlarına yön vermek ve şubenin genel performansını iyileştirmek. Her kart bir olay, her karar bir sonuç. Seçimlerin müşteri deneyimini, operasyonel işleyişi, çalışan gelişimini ve marka imajını doğrudan etkileyecek. Bakalım senin yönlendirmelerinle Şube 12 toparlanıp yıldızlarını artırabilecek mi, yoksa işler daha da mı karışacak?

KARAR MEKANİZMASI
Her kart bir karar, her karar bir sonuç doğurur...
GÖSTERGELER
Şirketin nabzı 4 temel gösterge etrafında şekillenir. Her karar bu başlıklardan birine (ya da birkaçına) etki eder. Önemli olan etkileri okumak ve buna göre ilerlemek!
Müşterilerin şubede yaşadığı deneyimin kalitesini temsil eder. Temizlik, hijyen, hizmet hızı, iletişim ve ambiyans burada etkili olur.
Çalışanların süreçlere katılımı, eğitim seviyesi, inisiyatif alabilme becerisi ve doğru karar alma yetkinliğiyle ilgilidir.
Günlük operasyonların prosedürlere uygun, verimli ve planlı yürütülmesini gösterir. Temizlik döngüsü, malzeme yönetimi ve görev paylaşımı gibi süreçler bu başlık altındadır.
Müşteri algısında markanın itibarıdır. Tutarlılık, görsel kalite, hizmet standardı ve güven temelli algılardan oluşur.
KART TÜRLERİ
Yönetim Kurulu Soruyor

Üst düzey yöneticilerin veya yatırımcıların yönelttiği kritik sorular

Çalışanlar Merak Ediyor

Şirket içindeki çalışanlardan gelen sorular

Kulis Fısıltıları

Şirket içinde dönen söylentiler ve dedikodular

Gizli Rapor

Yönetim kurulu veya danışmanlardan gelen özel bilgiler

Piyasa Sinyali

Medya, yatırımcılar ve sektör uzmanlarından gelen işaretler

İçgörü

Verilere ve analizlere dayanan işaretler

Anonim Uyarı

İçeriden bir çalışan veya dışarıdan bir gözlemciden gelen uyarı

TÜYOLAR
Kararların şirketin etik duruşunu, kârlılığını, itibarını ve çalışan memnuniyetini etkiler.
Her hamle, seni zirveye taşıyabilir ya da koltuğundan edebilir.
İpuçlarına kulak ver, sorulara dikkat et.
Patron sensin ama kurallar her zaman istediğin şekilde işlemeyebilir.
Bazı kararlar zincirleme olaylara yol açabilir.